Załatwianie spraw pogrzebowych
1. Dla ustalenia pogrzebu należy dostarczyć do naszej kancelarii parafialnej:
• Odpis aktu zgonu osoby zmarłej - z USC,
• Ewentualne poświadczenie o przyjęciu sakramentów świętych przed zgonem,
• (Dla Zmarłych z innych parafii) zgodę proboszcza miejsca zamieszkania Osoby Zmarłej na jej pogrzeb w naszej Parafii - wraz z krótką notatką przybliżającą postać zmarłej osoby (zwłaszcza jej odniesienie za życia do praktyk religijnych).
2. Termin i formę pogrzebu ustalamy w uzgodnieniu z:
• Obsługą cmentarza,
• Rodziną osoby zmarłej już w kancelarii parafialnej.
• Obecność Pana Organisty załatwia Zakład pogrzebowy.
3. Informacje dodatkowe:
• Ofiara z okazji pogrzebu jest ofiarą dowolną,
• Składamy ją w kancelarii parafialnej przy okazji zapisywania Zmarłego do Księgi Parafialnej.