Załatwianie spraw pogrzebowych

1. Dla ustalenia pogrzebu należy dostarczyć do naszej kancelarii parafialnej:
•   Odpis aktu zgonu osoby zmarłej - z USC,
•   Ewentualne poświadczenie o przyjęciu sakramentów świętych przed zgonem,
•   (Dla Zmarłych z innych parafii) zgodę proboszcza miejsca zamieszkania Osoby Zmarłej na jej pogrzeb w naszej Parafii - wraz z krótką notatką przybliżającą postać zmarłej osoby (zwłaszcza jej odniesienie za życia do praktyk religijnych).
2. Termin i formę pogrzebu ustalamy w uzgodnieniu z:
•   Obsługą cmentarza,
•   Rodziną osoby zmarłej już w kancelarii parafialnej.
•   Obecność Pana Organisty załatwia Zakład pogrzebowy.
3. Informacje dodatkowe:
•   Ofiara z okazji pogrzebu jest ofiarą dowolną,
•   Składamy ją w kancelarii parafialnej przy okazji zapisywania Zmarłego do Księgi Parafialnej.